11 juni 2010

Moeders in balans

Een paar weken geleden kwamen 14 moeders bij elkaar om kennis en ervaringen over hun kind met VCFS uit te wisselen. Aangezien ik zelf nog liep te stralen door het nieuws dat Tijn het zo goed doet met paardrijden dat hij naar een volgende groep kan, besloot ik de bijeenkomst te starten met met alles wat mijn kind wel kan en waar hij goed in is. En wat een effect! Vervolgens hoorde ik alleen maar wonderen, want wat kunnen onze kinderen eigenlijk veel. Wat zijn ze toch mooi! Opvallend veel andere kinderen met VCFS rijden paard, zitten graag achter de computer en hebben muzikale talenten. Ik moest meteen denken aan de betekenis die de jongeren (www.wijen vcfs.nl) aan de afkorting VCFS hebben gegeven: veelzijdig, creatief, fantastisch en speciaal.
En niet verrassend hebben deze moeders bovenstaande talenten ook en het zijn ook nog eens geweldige doorzetters!
Het werd een gezellige en inspirerende middag met veelzijdige, creatieve, fantastische en speciale vrouwen. Onze kinderen boffen maar.

Geen opmerkingen: