13 juni 2010

Al iets gehoord?

Deze vraag kreeg ik de afgelopen maand heel vaak...logisch, want als ik aan iedereen vertel dat mijn manuscript naar de uitgever is wil je ook weten hoe ze reageren. Nou, ik heb inmiddels 2 reacties terug. En die zijn best positief.
Om te beginnen kreeg ik van beide uitgevers een uitgebreide reactie terug. Dat vond ik al heel positief. En beiden vonden mijn manuscript goed geschreven. Ook heel bemoedigend. Dat mijn boek niet past bij de Arbeiderspers kan ik best begrijpen. Daar zou ik het ook nooit naar toe hebben gestuurd als Geert Kimpen mij niet had gepusht maar ik ben wel heel blij dat ik het heb gedaan.
De andere uitgever wilde wel een boek over het VCF-syndroom uitgeven, maar dan in een andere vorm, dat ik overigens wel mocht gaan schrijven. Is dat niet een heel mooi compliment? Ik ben zelden zo blij geweest met 'afwijzingen'!
Feit blijft dat het manuscript op deze manier geen boek gaat worden...dus nu moet ik over op plan B. Een ding is zeker voor mij: Anders gaat er komen!

Geen opmerkingen: