9 mei 2010

Van droom naar werkelijkheid

De eerste (of is het de zoveelste?!) stap is gezet: ik heb mijn manuscript afgegeven bij de uitgever!
Vorig jaar heb ik daar al iemand gesproken en ik mocht mijn verhaal toesturen; als het goed is ligt het nu op haar bureau. Volgens sommige uitgevers kan het maanden duren voor je iets hoort...we wachten het maar even rustig af. Wat mij betreft is het niet de vraag of dit boek wordt uitgegeven maar door wie.
Tja en wat ga ik in de tussentijd doen? Alleen maar rustig afwachten? Natuurlijk niet!
Dit is het moment om 'rumour around the book' te creëren...en jij bent van harte welkom om me te helpen....wordt vervolgd dus!

1 opmerking:

wendie zei

Ha Daniella, ben zeer onder de indruk van hetgeen je weet te verenigen: liefde voor Tijn,
eigen proces, schrijverschap en het delen met ons. Dit boek moet er komen! x Wendie