3 juli 2012

Being Different

Toeval bestaat niet roep ik altijd. Want hoe kom je dan ineens in Orlando terecht? Jacob Vorstman (de psych die het voorwoord in Anders schreef) zei nog dat Anders best naar de VS zou kunnen. Ja hoor dacht ik nog...eerst maar eens zien hoe men er hier op reageert. Goed blijkt dus. En na 2 keer meedenken en -organiseren van 22q@theZoo was de stap naar the States niet zo groot meer. Meedenken over het programma? Geen probleem! Wil je misschien iets komen vertellen? Eh...ja maar... Invited speaker? Wow daar durfde ik geen nee tegen te zeggen! Dus ik ga en ik heb er erg veel zin in. Niet zo gek want heel veel interessante sprekers, veel fun in het programma en in Disney. Uiteraard is iedereen thuis jaloers. En terecht!
Maar ik ga hard aan het werk om alles te verslaan...nouja bijna alles. Kijk maar naar het programma...dat wordt veel koffie en Red Bull! http://22qconference.com/

1 opmerking:

mega mandy zei

He Daniella, wat gaaf! Super leuk voor je. Geniet ze en succes! xxx Mandy Michel en Jamie xxx