6 september 2010

Goed nieuws: Anders naar de drukker!

De zomervakantie is nu overal afgelopen...heel Nederland weer aan het werk (en in de file!). Kinderen weer naar school; alles weer normaal...nouja, normaal? Tijn is begonnen aan de middelbare school. En hij vindt het nog leuk ook! Ik viel bijna van mijn stoel :-) Zelfs het taxivervoer gaat 'smoothly' (maar voor de zekerheid me toch maar weer beschikbaar gesteld voor de Cliëntenraad).

'Anders' gaat naar de drukker deze week en een dezer dagen gaat mijn handtekening onder de oprichtingsakte en is Stichting Hoezo Anders ook een feit. Ik kan bijna niet geloven dat het allemaal gaat gebeuren!

Verder weer bijzondere mensen ontmoet. Nieuwe contacten gelegd voor Balans en voor Hoezo Anders met o.a. Kansplus, Stoute Schoenen, Cliëntenbelang.
En nu hard op zoek naar sponsors, want zonder geld geen actie. Als ik 'Anders' in mijn handen heb, kunnen we met de stichting aan het volgende project beginnen: de website www.hoezoanders.nl. Hier moet je alles kunnen vinden over de thema's waar je als (ouder van een) jongere met een onzichtbare beperking mee te maken krijgt. Hoe gaat dat met school, werk, wonen? En nog veel meer...hoezo ambitieus?!

Geen opmerkingen: