19 september 2010

Ze komen eraan!

Komende week worden de boeken afgeleverd...zo spannend! Hoe ziet mijn boek er nu in het echt uit? Zoals ik dacht dat het zou worden of toch een beetje anders? Hoe dan ook: dat zal ik dan ook moeten accepteren.
Inmiddels heb ik er al meer dan 50 verkocht en dat vind ik best bijzonder...gekocht terwijl de kopers nog niet eens weten hoe het eruit ziet en hoe ik het heb geschreven. Ook ben ik wel een 'beetje' trots dat er bestellingen zijn vanuit België en de Verenigde Staten...leuk toch. Volgende week kunnen de leden van het VCFS-netwerk het boek voor het eerst zien. Ik ben heel benieuwd hoe de toch wel belangrijkste doelgroep zal reageren...en niet te vergeten hoe de geïnterviewden het eindresultaat vinden. Binnenkort het verslag!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,
Waar is het boek te koop?
Wij weten sinds januari dat onze dochter (nu 6jaar)het VSF-syndroom heeft, dus willen graag het boek lezen.

Groetjes Janie

Daniella zei

Hallo Janie...en iedereen die interesse heeft in 'Anders',

Het boek is helaas niet te koop in de boekhandel. Op 25 september zijn de boeken te koop op de jaardag van het VCFS-netwerk. Vanaf oktober zijn ze te bestellen via deze website of via www.beauzest.nl.

Je kunt je gegevens alvast doorsturen aan bestellen@beauzest.nl dan ontvang je verdere informatie.

Excuses voor deze keuze maar nu kan de opbrengst naar de stichting Hoezo Anders ipv naar de boekhandel. Met elke financiële bijdrage kunnen wij weer jongeren met een onzichtbare handicap, of met vcfs in het bijzonder, helpen...

Hartelijke groet,

Daniella