3 juli 2010

Van droom naar werkelijkheid II

Anders & Hoezo Anders beginnen steeds meer te leven...best spannend dus!
Zoals ik al eerder heb geroepen (en geschreven): Anders (het boek) gaat er zeker komen. Inmiddels is dr. Jacob Vorstman, kinder- en jeugdpsychiater bezig met het voorwoord. Karin is gestart met redigeren (zoals Tijn al zei maken alle schrijvers wel eens een foutje ;-) en ik heb inmiddels een grafisch ontwerpster van Studio Keet gesproken over het ontwerp van de cover en de binnenkant. Waar Tijn trouwens ook nog een bijdrage aan gaat leveren... Nu nog een drukker vinden die tegen redelijke prijs wil drukken. En vooral sponsors! Want het voordeel is dat ik nu veel meer invloed heb op het resultaat; het nadeel is dat ik het zelf moet voorschieten. Dus alle hulp en centjes zijn welkom!
En 'Hoezo Anders' wordt een stichting...binnenkort zit ik om de tafel met potentiële bestuursleden die geloven in mijn wens: meer begrip en geduld voor kinderen, jongeren (en volwassenen) met een (onzichtbare) beperking die zo anders lijken maar zo gewoon zijn als iedereen. De stichting kan dan projecten financieren om dat doel te bereiken...ook al is het een kleine bijdrage aan zoiets groots, alle beetjes helpen, toch. Dus er moet ook nog een website komen... Mocht je niet moe worden als je dit leest, dan ben je vast ook zo'n aanpakker en alle hulp is welkom!

Geen opmerkingen: